tjejen (svar)

hejsan! Jag och min pojkvän har varit tillsammans i ungefär 1 månad nu, lite mer än en månad. Men det enda vi gör är att se på film när vi är med varandra! Vi gör inget mer nästan. Kan du ge oss några tips på vad man kan göra när vi är med varandra?
Och jo, han vill ha sex, men inte jag, och han försöker varje gång vi är med varandra, asså försöker få mig att vi ska ha sex, men jag får säga ifrån och sånt... Varför vill han bara ha det?
Han är 15 och jag är 13. Hoppas att du svarar!
Ni kanske ska börja umgås tillsammans med era egna kompisar, alltså att han är med dig och dina vänner. Samtidigt som du gör likadant. Ni kan ju alltid spela kort, kill&tjej poker är alltid uppskattat!
Det skulle nog vara lättast om ni helt enkelt umgicks med ederas kompisar! Angående sex så gör du helt rätt till att säga ifrån, är du inte redo ska du inte göra det heller! Nu vet ju inte puberteten om han fortfarande är oskuld isåfall, är han nog bara nyfiken och vill helt enkelt prova på något nytt! Din pojkvän är ju trots allt byxmyndig. Ha sex när du är redo! / kramar puberteten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0