Anonym igen (svar)

hejsan, jag ännu en gång ;) haha, asså tjejen som gillar den där killen.
Han sa till mig idag att han kanske inte kunde gå på bion för att han inte hade några pengar, men han sa att han verkligen ville och att han verkligen inte ljuger om det. Ska jag tro på han eller säger han bara så för att slippa gå på bion med mig? :'(



Hejhejhej!
Vad roligt att du verkar läsa denna blogg så ofta! Verkligen! Men över till din fråga:
Nu får du faktiskt gå och prata med honom, igen! Fråga honom vad han vill med dig och om han vill vara mer en kompis. Sen kan jag omöjligt svara på om han ljuger eller inte om att han inte kan gå på bio med dig. Vi får hoppas att han talar sanning! Prata också med honom och säg vad du känner för honom, och berätta hur du kände när han sa att han inte kunde gå på bio med dig. Då får du själv höra vad han har att säga.

Puberteten finns här och det är bara att slänga in en kommentar, LYCKA TILL TJEJEN!

Kommentarer
Postat av: Å.O

Jag drabbas från och till av klåda i underlivet. Det har pågått under några år men har mildrats något det senaste året. Närmast klitoris har jag små små vita prickar och vid samlag (friktion) brukar klådan göra sig tillkänna. Jag har varit till gynekolog 2 gånger i början när jag hade problem, men det enda han tog prov på var svamp. Jag är orolig för att det är något annat.

2009-01-24 @ 15:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0