ANONYM KILLE (Svar)

''ANONYM KILLE'' kommenterar:

Jag har läst i tidningar och allt för att leta efter vad som är fel på min penis. Men jag tycker inte att någon av dem passar in på mina besvär. Jag har några sorts knottror eller utslag på penisen. Jag har inte haft sex förut (inte oralt heller). Vad kan det vara?

SVAR:

Det du har hittat på din penis är troligen talgkörtlar, små upphöjningar i huden som är fyllda med något ljust (talg). De syns tydligare när man har stånd. De kan också finnas på pungen.

Talgkörtlar har vi överallt på huden, de producerar talg (fett) för att hålla huden mjuk och smidig. De syns på penis och på pungen eftersom huden där är så tunn. Detta är alltså helt normalt.

// Puberteten.

Kommentarer
Postat av: ANONYMA KILLEN

tack så jätte mycket för erat svar!

nu kan jag vara lugn.

2009-01-13 @ 17:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0