Anonym (svar igen)

hej, det är jag igen, tjejen som gillar den där killen som är 17 år ;).
Ja har ett nytt problem.. Killen, han är kompis med en tjej i min klass, som jag också är kompis med.
Men jag och han hade bestämt att vi skulle gå och se bio, men han hade sagt till min kompis, att han inte kommer att göra det. För hon är avensjuk på mig. Men jag frågade honom på msn idag om han ville gå på bio med mej, och då sa han att han verkligen ville. Och jag vet inte vad jag ska tro nu, jag är jätte ledsen för jag vet inte om han bara spelar med mig.. jag hoppas verkligen att jag får svar.




Hej tjejen. Vad kul att du vågar fråga igen!
Puberteten tycker att du ska ta ett riktigt snack med den här killen. Fråga varför han gör som han gör och berätta vad du känner! När killar håller på såhär är det ett bra tecken på att dom känner sig osäkra. Du verkar våga ta tag i saker, och jag tror definitivt att du har mod till detta. Prata också med din kompis, kanske ni kan samlas alla tre? Bara som vänner :) Om du undrar något mer, släng in en kommentar!

MVH // Puberteten.

Kommentarer
Postat av: Lillsnopp

Jag är en kille på 13 år som har problem. Jag har en jätteliten snopp och jag har ännu inte fått någon utlösning. Kan jag göra något för att bli vuxen fortare?

2009-01-21 @ 16:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0