Bedrövligt...

Visste ni att finnar ökar risken för ungdomar att ta självmord?
Detta är verkligen bedrövligt , att det ska behöva vara så..
Måste man verkligen se ut som en barbiedocka för att bli kallad vacker?
För den yngre generationens skull så måste utseende fixeringen verkligen förändras!
Jag tror att det skulle förändra mycket om alla Catwalkmodeller och Fotomodeller
blev större, vanligare och såg mer mänskliga ut skulle nog speciellt ungdomar tycka att de såg mer 'Okej ut' så att säga.
Eller vad tycker ni?


Vad hände med brösten, höfterna och rumpan?
Killar är detta verkligen det ni söker hos en tjej, angående utseendet?


// Puberteten.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-19 @ 02:35:15
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Begå självmord.

2009-07-19 @ 20:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0