Betty. (svar)

Nu är det dags fär ännu en fråga.

Hejsan Puberteten!

Jag har en fråga! Det går en kille i klassen brevid mig som jag är intreserad av, men jag vet inte hur jag ska få kontakten.. Kan ni ge några tips? Är det en bra idé att börja i samma teatergrupp som honom, för jag gillar nämligen teater. TACKSAM FÖR ERAT SVAR! Kram // Betty

Hej Betty, om du gillar teater så blir det jättebra om du börjar i samma grupp! För om det visar sig att ni också har samma intressen blir det hela mycket trevligare, sedan är det ju bara att hitta några bra tillfällen att klämma in någon kommentar som t.ex Vet du när nästa genrep är? Som senare utvecklas till mera personliga frågor kanske (:
Kör tjejen! / Puberteten.

Fortsätt med frågorna alla kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0