BisexuellaTjejen? (svar)

Hur vet jag om jag är bisexuell? Jag har fantasier, och tycker tjejer har sexigare kropp än killar.



Om man är bisexuell eller inte kan man bara själv komma fram till. Ibland kan det ta ett tag och många samtal med andra innnan man kommer underfund med hur man känner och vad man vill. En del tjejer fantiserar om andra tjejer men vet att det bara handlar om fantasier - att de i verkligheten blir kära i och vill ha sex med killar. Då kan de kalla sig heterosexuella eller kanske bisexuella för att fantasierna är vikiga i sexualiteten. Hos andra tjejer kan det vara så att fantasierna talar om vad man känner och vill göra i verkligheten, att de visar på att man är bi-, eller homosexuell. Du skriver inte hur gammal du är. Men det kan ta väldigt lång tid innan man är säker på att man är bisexuell/homosexuell. Huvudsaken är att du följer ditt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Tjejen utan bröst.

Jag är en tjej på 16 år som har ett problem. Jag har nämligen inga bröst alls. Jag har normal kropp förövrigt och jag fick mens när jag var 12. Jag vet att man utvecklas olika men tycker det är konstigt eftersom att alla i min familj plus farmor och mormor har stora bröst. Jag läste i Stora familjeläkarboken att om man inte utvecklat bröst när man är 16 så ska man kontakta läkare. Vad ska jag göra? Finns det något hormonpiller eller liknande som jag kan ta? Gud vad jag skulle känna mig lugn om ni svarade! KRAMAR



2009-01-20 @ 16:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0