Julia (svar)

hejhej! jag har en liten fråga igen.. Vi skulle ju gå på bio, men han ringde och sa att han inte hade nå pengar så jag fick väl acceptera det (men jag blev väääldigt ledsen), men han sa att han var jätte ledsen för att han verkligen ville, men jag kan inte tro på han något mer. Det känns som att han har ljugit för mig med allt han har sagt till mig, tror du att han ljuger eller talar sanning med allt han har sagt till mig (dvs, att han verkligen är ledsen osv) ? och ska jag säga till han hur jag känner, hur ledsen jag blev osv?



Hej Julia!
Det verkar som att det är mycket negativt med denna kille, eftersom att dina brev oftast har något dåligt i sig. Om denna kille talar sanning, så är det så att du måste respektera att han inte har några pengar. Varför måste ni just gå på bio? Ni kan ju göra något annat som är helt gratis :) Det är väldigt bra om du pratar med honom. Säg att du blir ledsen. Berätta för honom EXAKT hur du känner. Accepterar han inte det, så är det inte mening att det ska bli något mellan er.

Kommentarer
Postat av: Julia

tack, jag ska prova det :)

2009-01-31 @ 18:59:41
Postat av: Mona



Jag och min pojkvän har hamnat i en period med bara en massa "bekvämlighetssex". Jag tycker det är lite tråkigt. Jag skulle vilja prova något nytt, kanske sexleksaker eller någon annat. Men samtidigt känns det som att det blir löjligt. Det blir för uttänkt och tillgjort känns det som. Jag vet att det absolut inte behöver vara så så men... Om man har leksaker och andra sexiga saker med i sängen så förväntar man sig så mycket på något vis. Då måste sexet bli så himla spännande och nytt. Man får liksom för höga förväntningar. Jag undrar hur man kan piffa upp sexlivet utan att det ska bli för stor grej av det hela?

2009-01-31 @ 22:48:56
Postat av: Maja

Hej hej, tycker att ni har en bra och intressant blogg men ni borde länka lite andra länkar än allers förlag och spraydate och dom, istället för dom länkarna så tycker jag att ni ska länka typ frida.se, UR:s kroppen på g, UR:s Ramp eller nån annan sån länk om puberteten. Annars har jag inget att tycka till om :)

2009-05-28 @ 18:47:47
URL: http://maajsaann.blogg.se/
Postat av: joana

Sv: aa det är sant:) men hur är det annars med dig?

2009-07-20 @ 22:29:44
URL: http://joanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0