Julia (svar)

Hejsan, det är jag (tjejen som gillar den där killen, men jag säger mitt riktiga namn nu eftersom det blir så jobbigt att förklara varje gång att det är jag)igen ;)
Jag och killen ska ju gå på bio, men jag är så himla nervös, det är ju bara 3 dagar kvar! Och jag känner på mig att jag kommer att skämma ut mig när vi är där, så jag är jätte rädd! Vad ska jag göra för att inte vara så rädd? :(


Hej igen Julia!
vad kul att ni ska träffas och att du än en gång frågar Puberteten. Angående ditt biobesök har du absolut inget att skämmas för, jag menar han skulle väl inte slösa pengar och tid om han inte gick med en tjej han gillade? Nej såklart inte, var dig själv och umgås med honom som du gör med dina kompisar. Fast släng in en liten flörtigare replik bara. Mycket komplimanger, men det får inte bli överdirvet. Hoppas allt löser sig! Lycka till Julia!

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

:)

2009-01-28 @ 15:35:45
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hur vet jag att jag är kär?



Jag har träffat en kille på skolan, och jag tycker att han är jätte snäll. Jag typ drömmer om honom, men hur vet jag att jag är kär?

2009-01-28 @ 18:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0