Kille (svar)

Kille skriver:

Jag är oskuld. Men jag och min flickvän har bestämt oss för att göra "det" när hon kommer hem från en resa om en månad. Jag har tänkt mycket på det här och undrar vad man gör av den använda, "klibbiga" kondomen efteråt?


Svar till ''Kille'':

Vad bra att ni har bestämt er för att skydda varandra med kondom under samlaget, det visar att ni är rädda om varandra. Det vanligaste och bästa sättet är att du försiktigt drar av kondomen från penisen, knyter ihop den och slänger den i papperskorgen. Släng den inte i toalettstolen. Kondomen kan orsaka stopp i rören. Sen finns det också pinsamma saker som kan hända när man spolar ner kondomen, till exempel att kondomen åker tillbaka och flyter upp igen. Hoppas att du är nöjd med ditt svar, och att ni får en bra ''första gång''!

MVH PUBERTETEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0