Lillsnopp (svar)

Jag är en kille på 13 år som har problem. Jag har en jätteliten snopp och jag har ännu inte fått någon utlösning. Kan jag göra något för att bli vuxen fortare?



Eftersom att du är så ung så utvecklas din kropp fortfarande. Du är bara i början av puberteten. Du kan inte skynda på utvecklingen på något sätt.

Vad gäller utlösningen är är det inte säkert att du har startat att producera spermier än, vanligen kommer detta igång innan man är 14-15 år. Om de inte kommit till dess så kan du vända dig till en ungdomsmottagning. När det gäller storleken så växer du fortfarande och hur stor penis du får när du är fullväxt går inte svara på. Den kan växa fram till man är i 18-årsåldern.


Kram // Puberteten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är en penisring för något och vad har man den till? Erektionspump? Vad är det? Är den som en vagina?

2009-01-21 @ 22:23:17
Postat av: Ella

Vad är en penisring för något och vad har man den till? Erektionspump? Vad är det? Är den som en vagina?

2009-01-21 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0