MIA (Svar)

Jag är fundersam. Sedan en vecka tillbaka har jag haft bruna flytningar. Jag vet inte vad det beror på och vill veta vad det är. Jag har inga andra problem. Jag har ett fast förhållande sedan ett år tillbaka och har bara haft sex med min pojkvän. Jag tycker att det är pinsamt att fråga skolsköterskan eller någon annan, och jag hittade denna sida, tacksam för svar, puberteten! :) // MIA


Du skriver inte om du äter p-piller? Ibland kan mensen börja som en brun flytning eller om du äter p-piller kan mensen vara mycket liten endast som en brunaktig flytning. Kommer detta inte i anslutning till mensen det vill säga precis före eller efter mens kan du gå till din ungdomsmottagning eller gynekologisk mottagning för kontroll eftersom brunaktiga flytningar kan vara ett tecken på något besvär i underlivet som kan kräva behandling.

// Puberteten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

TAAAAAACK

2009-01-13 @ 23:43:22
Postat av: Anonym

hur känns det att ha en snopp i sig???????

2009-01-14 @ 00:12:49
Postat av: Anonym

kan man ställa frågor här eller? för jag har en fråga!

Jag pratar med en killa på gymnasiumet som är 17 år och jag är 13 år. Men ja, vi pratar ganska mycket och sånt. Han är jättesnäll och världens bästa, och jag gillar honom mer än en kompis. Ja, till saken, vi brukar prata på msn, och jag och min kompis hade ett vad, om jag skulle pussa den killen så skulle jag få pengar av hon ;). fast hon trodde inte att jag skulle göra det. Men jag sa det till han och han sa att haan kunde hjälpa mig. Så efter skolan så gick vi och pussades (haha, låter konstigt men jaja.) och han gjorde det som på ett sätt som är typ romantiskt eller vad maan ska kalla det ;). Jag tror nästan att han gillar mig.. Och det skulle ju vara kul, men jag vvill veta om han gör det?!

Han vet om att jag gillar han och sånt.. men jag vet inte vad jag ska göra nu! Ska jag satsa eller inte?

hoppas att jag får svar.

2009-01-14 @ 13:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0