Tjejen på K (svar)

Jag är kär i en kille som vet om att jag gillar honom. Han brukar ringa mig på nätterna och då pratar vi en stund. Men när jag frågar honom om han gillar mig så säger han att han inte gör det. Om han ringer mig bryr han sig inte då? Han och hans kompis brukar skicka sms till mig ibland. Men en gång så stod det att jag skulle fara åt helvete. Tycker du att jag ska ringa honom och fråga vad han menar? Tror du att jag har en chans på honom? Jag kan varken sova eller koncentrera mig, så det vore bra om ni kunnde hjälpa mig med detta!



Att du är förälskad och inte är säker på om känslorna faktiskt är besvarade innebär att du åker hiss upp och ner i din känslor. Du är den enda som kan bestämma hur länge du är beredd på att utsätta dig för detta, till priset av att du inte kan sova eller koncentrera dig. Du får be om ett svar som du tror dig lita på och utifrån detta bestämma fortsättningen. Ni kan sannolikt inte fortsätta så här, eftersom det inte leder till något positivt för någon av er. Ingen vet egentligen vad den andre tycker och om ni kan tänka er att vara tillsammans.
  Ett hjärta, // från puberteten.

Kommentarer
Postat av: BisexuellaTjejen?

Hur vet jag om jag är bisexuell? Jag har fantasier, och tycker tjejer har sexigare kropp än killar.

2009-01-20 @ 16:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0