''Trånga tjejen! '' (svar)

Hej Puberteten! Jag och min kille skulle ha sex men han fick inte in den!? Är jag för trång eller kan det bero på att jag var nervös och inte riktigt upphetsad? Jag tycker att detta är riktigt pinsamt och jag har inte vågat försöka igen. Kan jag få några råd?



Det finns ingen kvinna som är för trång. För att slidan är mycket töjbar både på bredden och längden. Tänk på att det är där ett barn ska kunna komma ut. Och en penis är mindre än ett barn, eller hur? Så det behöver du inte oroa dig för! :) Det kan vara så att mödomshinnan är lite tjockare och svår att forcera första gången. Men jag tror att den troligaste förklaringen av att ha inte kom in i dig är att du inte var tillräckligt upphetsad, precis som du sa. För om man inte är det blir det inte den fukt som som behövs i slemhinnan så att denna lättare tänjer sig. Nästa gång du provar, använd gärna glidmedel tillsammans med kondom så tror jag säkert att det går lättare. Sen kan du också prova att med din partner ha ett långare förspel så att du hinner bli riktigt våt!

Kram, puberteten.

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

ha en bra vecka :)

2009-01-26 @ 12:04:40
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: Yeygirl

För någon månader sedan hade jag oskyddat oralsex med en kille. Det vill säga, jag sög av honom. Jag undrar om man kan bli smittad av några könssjukdomar på det sättet? Vilka symtom kan uppkomma i munnen? Jag har fått knottror i bakre delen av munnen och i svalget. Det känns också lite strävt när jag sväljer. Vad kan det vara?

2009-01-26 @ 13:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0