Visste du att...:

År 1873 dog en kvinna som hette Annika Snopp. Men sorgligt nog så dog efternamnet med henne.. Och Mick Jagger har försäkrat sin penis på 12.5 miljoner kronor, helt sjukt?

Och för er killar: Visste ni att sperman lämnar penisen med snitthastigheten 40 kilometer i timmen.

Och på alla män är penisen i genomsnitt 15 centimeter lång när killen har stånd. Men endast 1 procent av alla killar har en penis som är längre än 23 centimeter vid stånd. Per natt får killar i genomsnitt stånd 9 gånger per natt.

Och sist men mest intressant: 96 PROCENT AV ALLA SVENSKA MÄN ONANERAR!

BUSTED.   

Kommentarer
Postat av: ANONYM KILLE

Jag har läst tidningar och allt för att leta efter vad som är fel på min penis, men jag tycker inte att någon av dem passar in på mina besvär. Jag har några sorts knottror eller utslag på penisen. Jag har inte haft sex förut (inte oralt heller). Vad kan det vara?

2009-01-13 @ 16:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0