14 år (Svar)

hej.
det e en kille som gillar mig.. han e ett år äldre.
han är jätte snäll , verkligen. och vi har varit med varandra några gånger, fast inte själva. men grejen e den att han e lite jobbig.. för han smsar HELA tiden. och jag e egentligen inte så intresserad av honom. asså jag vill verkligen ha en pojkvän men vill inte ta första bästa. och e rädd för att det kommer bli så. och nu har han börjat smsa min kompis och skriver att han saknar mig och vill träffa mig hela tiden osv. jag vet inte vad jag ska göra, hjälp?

Hejhej!
Det bästa du kan göra är att tala om det för honom. Säg exakt vad du känner, det slutar oftast bäst så. Om du skulle bli tillsammans med denna kille så skulle det vara svårare att säga det då, och du kan göra honom ledsen. Visst kan han bli ledsen om du säger det innan ni blir tillsammans med, men jag tror att han tar det lättare då. Känslor växer, så säg det så fort som möjligt. Lycka till!

MVH / Puberteten.

Kommentarer
Postat av: beccann..

hejhej jag är en tjej på 13 ska fylla 14 år. alla mina kompisar har fått bröst men inte jag? snälla vad ska jag göra? jag brukar andvända bh , och när jag och två andra kompisar hade tjejkväll pratade vi och dom satt och pratade om deras mens i typ 20 min och jag satt där som typ en barnrumpaoch bah: hej vad är mens?jag har haft flytningar men kom inte ihåg hur länge, kan man räkna ut på nått sätt när bröstet ska börja växa och mense kommer?

2009-07-15 @ 13:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0