A n o n y m (svar)

visst det storlek 65a i bh? Är det onödigt att använda den storleken isåfall. De är många som säger att det är onödat utan man använder de mest för att få brösten att se större ut? Nå, vad säger ni?



Jag förstår inte riktigt hur du menar med frågan. Jag svarar som jag tror att det står:
Många använder BH fast dom inte behöver det. Om dom vill det, så är det deras ensak. Visst kan det vara onödigt att använda BH om man har väldigt små bröst. Men har man 65A så är det ändå en storlek. Man kan ju också använda BH för att brösten ska bli runda och för att inte bröstvårtorna ska synas. Så i slutändan så tycker jag att ingenting är fel. Man behöver inte använda BH om man inte vill, det behöver ingen. Och om man vill det så ska man ha det.

MVH

Kommentarer
Postat av: a n o n y m

gör det ont att ha sex?

haha nu frågar jag bara för att jag inte har något att göra :P

2009-07-16 @ 19:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0