Anonym. (svar)

Hej, jag är en tjej som är 13 år & dethär är liksom skit skämmigt .. -.-
men jag måste bara fråga om det, jag har typ lite hårig mage och rygg..det är asjobbigt! .. & håret syns faktiskt.. & min mamma säger att man inte ska raka eller vaxa det liksom för då blir håret längre och bara dåligt nåhot sånt!? vad ska jag göra, behöver värkligen hjälp, de syns! kan inte ha bikini eller typ korta tröjor osv. tacksam för svar!


Vad jobbigt för dig. Det finns ju inte så mycket att göra om du inte får raka/vaxa för din mamma. Du kanske får använda hårborttagning? Om du verkligen mår dåligt av det så måste du göra något åt det. Berätta för din mamma hur du känner. Då kanske hon förstår att du vill ta bort ditt hår. Och är du helt säker på att håret verkligen syns? Ibland är det bara man själv som lägger märke till det.
MVH / Puberteten.

Kommentarer
Postat av: emilia

hej, jag har en fråga om mina bröst, jag har börjat få riktigt ont i dom nu senaste tiden. jag är 18 år och fick mens när jag var 13, och har aldrig kännt något innan. det är som en stor.. klump i högra, men båda gör lixom ont, vad ska jag göra ?

2009-07-28 @ 00:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0