Anonym (svar)

Hejsan!

Jag undrar hur man bleker anus och varför? är det för att det är lite brunt runt hålet? xd

Först vaxar man hela området.
Sedan smörjer man in huden med creamen/geleen.
Vid hudirretation ska man minska mängden eller sluta helt.
Sen ska man vara noga med att ämnet inte kommer i kontakt med slemmhinnor eller andra invertes delar.
Varför folk gör det: På senare tid har det börjat förekomma att människor bleker huden runt anus. Många anser det hela vara ett skämt, medan andra tar det på allvar. Är det löjligt eller allvar?
Problemet är att huden runt anus ofta är kraftigare pigmenterat.
Detta upplever många pinsamt.
MVH

Kommentarer
Postat av: anonym

hej jag är en tjej på 12 år och jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det, men min mens är lös. det är alltså blod blandat med mycket flytningar. är de farligt?? och det är iaf inte att jag andvänder för tajta kläder för jag har alltid mjukiskläder. jag vill jättegärna ha svar..

2009-07-28 @ 13:57:32
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

Att folk ska bry sig så mycket om sånt som är naturligt =)

2009-07-28 @ 17:37:37
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej, jag är en tjej på snart 19 år och jag är ännu oskuld. Hur vanligt är det egentligen?

2009-07-28 @ 20:33:33
Postat av: Anonym

jag har min mens i cirka 5 dagar och då är det lixom rött :P sen har jag bara en brun flytning i 5 dagar efter typ ?? är det något fel

2009-07-28 @ 21:29:47
Postat av: Anonym

Ja det blir brunt och äckligt :S

2009-10-01 @ 17:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0