Anonym (svar)

hej, jag är 17 år och kan inte få orgasm när jag har sex, jag blev av med oskulden för 5 och ett halv år sen, alltså när jag var 12. Och det har aldrig gått för mig, inte med mina pojkvänner eller andra, vad ska jag göra ? börjar tröttna på att fejka.. det är lixom skönt, men såfort jag är nära en orgasm, så slutar det alltid kännas skönt. kan alltid komma när jag onanerar själv. varför ?
För vissa kvinnor är det svårare att komma än för andra. Ingen kille har kanske gjort på det sättet som du tycker är skönast. Hitta det sätt du tycker är skönast. Sedan kan du säga det till din kille.
Så det är helt enkelt så att du måste hittat ''ditt sätt att gilla det''.  Prova dig fram, prova allt!
MVH / Puberteten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0