Anonym (svar)

Jag vet inte hur man får orgasm, jag är tjej och det är pinsamt för mina kompisar har fått det säger dom... jag vet inte jag har kanske redan fått den men det är inte härligt när jag onanerar. TACKSAM FÖR SVAR!



Det är lätt att veta om du fått orgasm. Det är många personer som brukar ljuga om orgasm..men oftast vet man. Orgasmen kan kännas som en våg genom kroppen. För en del kan det känna som en lätt mensvärk efteråt.
Orgasm är sammandragningar i underlievet, din kropp njuter och spänner sig.
Du säger att det inte är härligt för dig att onanera. Det kan ta ett tag innan det blir skönt, eftersom att du måste hitta ditt egna ''sätt''. Alla känner olika, vissa tänker på fel sak, medans andra gör på ''fel sätt''. Hitta något du verkligen blir upphetsad av, och försök att hitta rätt metod till att onanera på. När du ska till att ha sex får man lättare orgasm när man blir vidrörd på klitoris.
Kram! / Puberteten.

Blygläppar är också skönt att få berörda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0