Anonym (svar)

Hejsan , Du/ni har en bra blogg kan jag lova.
Kan ni/du skriva ner några sexlekar som man kan ha med sin pojkvän? En pinsam fråga men jaja...

Ingen fråga är pinsam i denna blogg, det kan jag lova! Vad roligt att du tycker att pubertetes-bloggen är bra! :)
Det finns massor med olika sexlekar. Jag tycker att du ska tänka på vad som gör dig upphettsad. Tillexempel så kan ni ha olika rollspel. Din pojkvän kan exempelvis vara ''polis'' och du kan vara ''tjuven''. Allt beror ju på vad ni tycker är bäst.  Ni kan också använda er utav så kallad ''Dirty talk''. Ni ska alltså prata sexigt med varandra. 
Exempel:
  •   "Tänker suga din kuk långsamt, vill känna hela den i munnen."
  •  "Det känns så skönt när du slickar mig, din tunga är gudomlig."
  •  "Knulla mig hårt! Hårdare!"
  •  "Har längtat efter att ha dig i mig hela dagen..."
  •  "Det är så skönt att knulla dig!"
  • "Jag har varit olydig, bestraffa mig!"

Det kan ju bli en slags lek.
Ett tips till:

Du kommer hem och din partner, iförd i en uniform liknande såna från sjukhuset, säger att han/hon måste undersöka dig. Han/hon leder dig till ett bord och ber dig ta av dig kläderna för att sedan lägga dig på bordet.

En till lek är att använda ögonbindel.

Använd fantasin så ska du se att du kanske kommer på någon egen sexlek som du och din partner ÄLSKAR.

 


Kommentarer
Postat av: Snopp Problemet.

HEJ PUBERTETEN:

Jag är en pojke på 14 år och jag undrar några saker. Varför jag får ut så lite sperma när jag runkar? Jag får bara en liten droppe och när man kollar på porrfilmer ser man att de får ut jättemycket sperma, varför? Kan killar få stånd direkt igen efter att de har fått utlösning? Eller gäller detta bara om de får orgasm men inte utlösning? När jag och min tjej smeker varandra så är min penis hård, men när jag sätter på kondomen och vi ska påbörja samlaget så blir den slak direkt! Är det nåt fel på mig eller är det normalt? Varför har jag en sned penis?



Vill gärna ha svar puberteten, ni äger.

2009-07-20 @ 17:09:17
Postat av: Anonym

tack för lekarna, så jävla bra. Vi ska prova dom sen hihi<3 Denna bloggen äger!

2009-07-21 @ 12:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0