En person (Svar)

Jag har jättesmå bröst och ändå så går jag i åttan, vill ha större så jag brukar använda bh för att få dom att se större ut. Hjälp mig, vad ska jag göra?

Det är bara så pinsamt.



Hej ''En person''. Att du tycker att du har små bröst är tyvärr bara att acceptera. Det är synd att du tycker att det är pinsamt, det bör du verkligen inte tycka. Alla ser olika ut, och alla har något som dom inte gillar på sig själv. Kom ihåg att tänka på att det är insidan som räknas. Sen är det också vanligt att man ser allt som man inte tycker om på sig själv. Medans igen annan ser vad du är onöjd med. Om du ser en tjej som inte har så stora bröst, tänker du på det då? Det tror jag inte att du gör. Så försök att acceptera dig själv, och se på det positiva som just DU gillar med dig själv.

KRAM / Puberteten.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! kul med en sån här blogg där man kan fråga saker.

jag har ett problem.. jag har träffat 2 killar som jag sms:ar med och är med ibland.

Ena killen gillar mig verkligen, den andra gillar mig också.

Jag vet inte hur jag ska göra, för ibland gillar jag den ena och ibland gillar jag den andra.. Båda är hur gulliga som helst, en är mer framåt och den andra är lite mer tillbaka dragen.

VEM SKA JAG VÄLJA?

jag vill inte göra någon ledsen..

vet verkligen inte hur jag ska lösa det här så snälla svara! kom med tips.

kram

2009-07-16 @ 02:01:37
Postat av: Marita

Dagens fråga; Använder du hårspray?

2009-07-16 @ 09:23:04
URL: http://frisortips.blogg.se/
Postat av: Kajsa

om du nu mår jätte dåligt över dina bröst så kan kanske p-piller göra dem större, det är ju hormoner så ofta ökar man i vikt och får större bröst. fast de bästa skulle ju vara om du tycker om dem som de är. Och så kan du säga till din mamma att din mens är oregelbunden och det stör dig..? haha! jag käkar själv p-piller och innan var jag väldigt smal och hade relativt små bröst. På en vecka kände jag skilnad och nu (efter 4 månader) har jag både gått upp i vikt och har lite mer bröst. jag är väldigt nöjd men det är jobbigt för jag får ganska mycket humörsvägningar av de där pillerna :)

2009-07-19 @ 12:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0