Goyes (Svar)

Ungefär vilken längd och omkrets på kuken föredrar tjejerna? Vilken längd och omkrets njuter tjejerna mest av? Jag är 15 och har 14-15 cm i stånd. Är det normalt?

Din snopp verkar högst normal. Det finns ingen speciell storlek som tjejerna föredrar eller njuter mest av. Alla tjejer är olika och alla tycker om olika saker. Det har inte så stor betydelse hur bred eller lång penisen är utan mycket annat har större betydelse. t.ex.  känslor, smekningar, kramar, närhet och kyssar.
MVH / Puberteten.


Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv: allt bra? :)

2009-07-19 @ 22:17:47
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/
Postat av: Bisexuell

Hej! Jag är en tjej på 13 år som har ett problem. Jag har börjat förstå att jag är bisexuell. Men ingen vet det än. Jag är grymt kär i en av mina bästa kompisar. Det är jobbigt men jag vet inte hur jag ska berätta för henne och min andra kompis. Har ni något tips på hur jag ska gå tillväga?

2009-07-19 @ 23:45:17
Postat av: Sandra is the real shit! ;)

precis, storlek har ingen betydelse, men tekniken har det! ;)

2009-07-21 @ 11:55:59
URL: http://sandrhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0