Jonna (svar)

hjälp migi du mååsstee svara det är viktigt jag är kär och sa till en kille att jag var kär i han men .....han är inte kär i mig ( för ful i gues) men jag vet inte vad jag ska göra för att han ska gilla mig HJÄLP MIG /JONNA



Det ändå rätta du kan göra är att vara dig själv. Du vill väl inte att han ska bli kär i någon annan än just dig? Om han inte känner detsamma som du gör för honom så måste du tyvärr acceptera det. Låt han få den tid han behöver, han blev kanske chockad och visste inte hur han skulle ta det. Det bästa rådet är egentligen att bara Prata ut med honom, säg hur du känner och varför. Visar han inget gensvar, så kan du säga att ni bara kan vara vänner annars. Tillslut kanske han märker  vilken toppentjej du är!

Kärleken har inga lagar.

Mvh / Puberteten.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kanske lite pinsam fråga, men hur runkar man av någon? Jag vet inte hur man gör :S

2009-07-13 @ 18:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0