Lillsnopp (svar)

Jag är en kille på 13 år som har problem. Jag har en jätteliten snopp och jag har ännu inte fått någon utlösning. Kan jag göra något för att bli vuxen fortare?



Eftersom att du är så ung så utvecklas din kropp fortfarande. Du är bara i början av puberteten. Du kan inte skynda på utvecklingen på något sätt.

Vad gäller utlösningen är är det inte säkert att du har startat att producera spermier än, vanligen kommer detta igång innan man är 14-15 år. Om de inte kommit till dess så kan du vända dig till en ungdomsmottagning. När det gäller storleken så växer du fortfarande och hur stor penis du får när du är fullväxt går inte svara på. Den kan växa fram till man är i 18-årsåldern.


Kram // Puberteten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag får röda prickar när jag rakar mig där nere. Detta gör mig verkligen illa till mods, jag har försökt allt möjligt men utan resultat. Jag oroar mig jättemycket över detta, jag vågar inte vara med killar och när jag väl är det slutar det med att jag ger all uppmärksamhet till honom då jag tycker det är så pinsamt med prickarna.



Hur gör man för att slippa detta? Tacksam för svar.

2009-07-14 @ 02:18:49
Postat av: fiveplus +++++

svar: ingen orsak! =)

tack själv!



rolig blogg, lite udda men väldigt bra att ha också!

fortsätt med det!

kram kram,

2009-07-14 @ 03:02:13
URL: http://fiveplus.blogg.se/
Postat av: angelica - den snabbast växande ungmamma bloggen just nu!

jag har lagt till dig nu=)

2009-07-14 @ 09:56:01
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: Steffy

sv: Haha ja, vissa har en dålig mage;P

2009-07-14 @ 11:55:17
URL: http://steffgoestiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0