Rebecka (Svar)

Kanske lite pinsam fråga, men hur runkar man av någon? Jag vet inte hur man gör :S



Ett vanligt sätt att runka någon är att dra förhuden upp och ner med hjälp av hela handen. Men man kan också använda pekfinger och tumme. Det finns också dom som smeker med fingrarna på ollonet och runt ollonkanten. Ett litet tips är att använda glidmedel, då kan det bli extra skönt. Men det är olika från person till person, så det bästa sättet är att fråga honom. Han är den som bäst vet hur just han vill ha det, eller hur? Hoppas du är nöjd med svaret.

MVH / Puberteten.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Puberteten . Kul med en sånhär blogg där man kan få svar på lite allt möjligt man undrar om . Jag undrar inte direkt om puberteten ... mer om kärlek . Jag har snackat med en kille på msn ett tag , jag bara undrar hur vet jag om han gillar mig ? Och hur tar jag första steget ? Tacksam för svar .

2009-07-13 @ 21:12:00
Postat av: fiveplus +++++

(vi ursäktar om detta är en störande reklam)



Vi är fem snygga tjejer från Dalarna, hjärtat av Sverige.

Vi är inga sexiga platina blondiner med feta inkomster eller ett liv i lyx, men vad gör det?

Vi är stolta över oss själva ändå och det är lätt att älska oss, det kommer ni också tycka!



dagliga uppdateringar från oss till er,

videoinlägg, bilder i massor, åsikter, tävlingar och allt som gör vår blogg till vad den är.

Våran blogg är bra, men den ska bli bättre.

Läs den, och ni kommer älska den

2009-07-13 @ 22:04:22
URL: http://fiveplus.blogg.se/
Postat av: anonym

jag vet inte hur man får orgasm, jag är tjej och det är pinsamt för mina kompisar har fått det säger dom... jag vet inte jag har kanske redan fått den men det är inte härligt när jag onanerar. TACKSAM FÖR sVAR!

2009-07-13 @ 22:06:16
Postat av: angelica - den snabbast växande ungmamma bloggen just nu!

fin blogg, lägga till varann på bloglovin kanske?=)

2009-07-13 @ 22:11:09
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: caroline

jag gillar verkligen denna bloggen! sjukt bra&hjälpsam! :)

2009-07-14 @ 01:28:21
URL: http://violaviktoriacaroline.blogg.se/
Postat av: caroline

på nästan varenda blogg jag gick in på (a)

haha :) sjukt härlig blogg (:

2009-07-14 @ 01:51:20
URL: http://violaviktoriacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0