Anonym (svar)

Hej
Jag är en 14 årig tjej som snart fyller 15 år och jag har ett problem. Jag är intresserad av en kille på min skola och känner mig dragen till han fysiskt och psykiskt men problemet är att han är 2 år yngre!, Han ser inte ut som om han skulle kunna vara 2 år yngre och han är betydligt mycket längre än mig men det känns så fel. Jag är rädd för vad andra ska tycka och om ålderskillnaden inte är för stor.
Jag är verkligen tacksam för svar!
Hej!
Vad roligt att du är intresserad av någon! När det skilljer 2 år mellan varandra så är inte det så mycket. Kom ihåg att inte bry dig om vad andra tänker. Följ ditt hjärta och gör som du vill, så länge det känns bra. Det kan bli ett problem eftersom att när du är 15 så får inte du ha samlag med någon under 15 eftersom att han då inte är byxmyndig. Jag kan inte säga hur du ska göra, eftersom att du måste bestämma sig. Men tips kan jag ge:
FÖLJ DITT HJÄRTA.
KÄRLEKEN HAR INGA LAGAR.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej puberteten, bra blogg!



Jag har ett problem, jag är 14år och har illa luktande flytningar & väldigt mycket flytningar. Jag fick min mens första gången för 2 år sen. Flytningarna är som gråa ibland. Det kliar väldigt mycket runt blygdläpparna & jag har små kulor på ah, slidan? kulorna är röda & vita uppe på. Jag är inte oskuld. Jag vågar inte prata med min mamma om det, eller någon kompis och det känns läskigt att gå och visa upp hela allt för en gynekolog. SNÄLLA HJÄLP MIG

2009-07-23 @ 11:14:33
Postat av: Anonym

Hej ,

Min kille bet mig i underlivet när han ska skulle slicka mig, Pinsamt men nu är det jätte svullen och kan knappt röra mig, vågar nt gå till läkare och jag behöver HJÄLP! det gör jätte ont, Vad är det jag har fått och vad kan jag göra åt saken? snälla svara =(

2009-07-23 @ 12:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0