Anonym (svar) Potensproblem.

hur gammal är en man/kille när han inte längre kan få stånd ?
Det behöver inte vara så att man inte längre kan få stånd. Hos äldre män beror det många gånger på en bieffekt av någon sjukdom t.ex diabetes, hjärt- kärlsjukdomar eller depression. Det är relativt ovanligt med att inte kunna få stånd före 50-årsåldern. Var fjärde man över 65 år och varannan man över 75 år har ofta potensstörningar. (Svårt att få stånd) Intresset för sex försvinner inte med åren även om problemen kan öka. Av 85-åriga män kan många ha samlag minst en gång i månaden. Fast i stort sett drabbas alla män någon gång eller flera gånger i sitt liv av impotens, som "går över" av sig själv. Oftast så ökar sådana problem med åldern.

MVH / Puberteten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag hade sex med en kille förra helgen och dagarna efter började jag få jätte ont när jag kissade, och det kom blod och sen gör det ont när jag har sex nu, även om det slutat blöda när jag gå på toa. vad kan detta vara ?

2009-09-29 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0