Anonym (Svar) Tampong

Hur sätter man in en tampong ?
Hur vet man att den sitter rätt ?

Innan man sätter in en tampong ska man alltid tvätta händerna så att man inte får in några bakterier i slidan. Första gången man sätter in en tampong kan det vara bra att göra det någon av dagarna när man har mycket mens eftersom den lättare glider in då. Börja med att ta av plasten runt tampongen. På ena sidan av tampongen sitter ett snöre, den andra sidan är lite rundad och det är den delen man för in i slidans öppning. Det kan gå lättare om man står lite på huk, håller benen brett isär och eventuellt sätter upp ena benet på toalettstolen. Sära på blygdläpparna med den hand som inte håller i tampongen. Hitta slidöppningen (mellan urinröret och analöppningen) och för in tampongen. Tampongen ska sitta en bit upp i slidan. Snöret ska hänga ut ur slidan. När tampongen är på plats ska den inte kännas. Om den känns sitter den troligen inte tillräckligt långt in och då kan man trycka in den lite till. Musklerna i slidan gör att den sitter på plats och inte åker ut.
MVH

Kommentarer
Postat av: CHOKLAD MED PEPPAR

Jag skriver om allt möjligt!

Mode

Skönhet

Mig själv

Resor

Mat

Brasilien

Samba

Pengar

bilder...

...Och massor av roliga saker som man vill veta eller måste veta!

Just nu skriver jag om fotbehandling och vad man kan göra hemma för att få fina fötter!

I helg ska jag visar lite om naglar och smink. Snart ska vi börja med att lära läsare dansa samba!

Så missar inte att kika in på http://modablogvanessa.blogspot.com



Om ni har några frågår om Brasilien ni få gjärna fråga i bloggen då svarar jag så gott jag kan pussar o krammar

2009-09-17 @ 20:26:52
URL: http://modablogvanessa.blogspot.com
Postat av: Anonym

när en tjej suger av en killes penis, sväljer man det som kommer ut eller sporttar man bort dt? :S

2009-09-19 @ 12:56:54
Postat av: Anonym

kan inte du försöka beskriva var g-punkten är ?

2009-09-19 @ 14:07:37
Postat av: Anonym

hur gammal är en man/kille när han inte längre kan få stånd ?

2009-09-19 @ 14:08:34
Postat av: johanna

hej

jag har en fråga

jag har väldigt mycket flytningar, och vill inte ha trosskydd alltid. har hört att det inte är bra och att ha ett skydd alltid känns inte så kul.

så har ni nåt tips om hur man kan göra istället. vill ju inte gå runt med flytningar i underkläderna iheller...

svar uppskattas väldigt mycket!

ni har en helt otroligt bra och nödvändig blogg, så tack för att ni finns helt enkelt!

2009-09-20 @ 20:13:30
Postat av: Sara

Tack för att ni har börjat blogga igen!! :))

2009-10-01 @ 17:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0