MiaMaria (svar)

Hej!
MiaMaria heter jag, jag vet konstigt namn men blame my parents.
Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 3 månader nu, vi har inte haft sex än och jag undrar..
Är det konstigt första gången?
Hur är det egentligen? gör det ont? Är det pinsamt? Är man kära?
Förklara detaljerat!
Hejdå


Hej MiaMaria! Vad kul att du ställer frågor. Om du är tillräckligt upphetsad och förälskade i din pojkvän kommer inte din första gång att göra speciellt ont. Slappna av och njut, för att om du spänner dig och blir nervös gör det ont. Det är absolut inte pinsamt att ha sex, det är ju super naturligt :) ! Angående om ni är kära kan ju inte puberteten svara på.. 
Tack för frågorna ! kram.

Kommentarer
Postat av: MiaMaria

Tack för svaret :)

2009-02-08 @ 14:47:17
Postat av: tjejen

hejsan! Jag och min pojkvän har varit tillsammans i ungefär 1 månad nu, lite mer än en månad. Men det enda vi gör är att se på film när vi är med varandra! Vi gör inget mer nästan. Kan du ge oss några tips på vad man kan göra när vi är med varandra?

Och jo, han vill ha sex, men inte jag, och han försöker varje gång vi är med varandra, asså försöker få mig att vi ska ha sex, men jag får säga ifrån och sånt... Varför vill han bara ha det?

Han är 15 och jag är 13. Hoppas att du svarar!

2009-02-08 @ 15:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0