Anonym (svar)

jag har några frågor angående tamponger ..

jag provade tampong idag och fick in den (tror jag) alltså KAN man sätta den fel eller är det lixom omöjligt :P

kan en tampong ''försvinna'' eller ''fastna'', jag är ganska rädd .. när jag fick in den tog jag ut den direkt men om man har den ett tag kan den fastna då !?

Hej hej tjejen!
Du känner om du sätter den fel. Och det gör du inte. Så du behöver inte vara orolig för att sätta den fel.  En tampong kan inte försvinna och inte fasna heller, för du får alltid ut den. Om du inte får ut den själv så är det bara att gå till ungdomsmottagning och dom tar ut den åt dig.  Tryck in den så långt som möjligt vid användning och byt den så ofta som det står på paketet.

MVH / Puberteten.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ge tips på sex ställningar! :)

2009-07-24 @ 02:42:39
Postat av: Anonym

Hur runkar man av någon som inte har nån förhud :O

2009-07-24 @ 12:49:22
Postat av: Anonym

är det normalt att få ont en bit ner i magen efter man använt tampong ??

2009-07-24 @ 13:09:20
Postat av: Anonym

Hej ,



HUR har man sex?



tacksam för svar



// lineea

2009-07-24 @ 14:40:28
Postat av: tjejen

hejsan! jag är en tjej som just fyllt 13 och som just fått mens. Men jag är jätterädd när jag duschar. Det har inte hänt, men kan de komma blod i duschen??

2009-07-24 @ 14:55:34
Postat av: anonym, (tjej.

hejhej (:

asså jag är rädd att använda tampong.. är inte det som att ha sex hela tiden lixom ? :s

2009-07-24 @ 19:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0