Anonym (svar)

hur långt in ska man sätta tampongen, alltså ungefär hur långt ska fingret följa med och hur mycket av snöret ska sticka ut ??
Tampongen ska du föra in tills du inte kan föra in den längre. Tills ditt finger tar slut alltså. Det är inte så lång bit snöra som hänger utanför då. . När tampongen är på plats ska den inte kännas. Om den känns sitter den troligen inte tillräckligt långt in och då kan man trycka in den lite till. Musklerna i slidan gör att den sitter på plats och inte åker ut.
MVH / Puberteten.

Kommentarer
Postat av: KIMMY

Första gången jag hade sex med min nya pojkvän så skulle suga jag av honom. Men när han hade penis i munnen på mig ville jag verkligen bita av den och skada honom. Varför? Jag är rädd för att tänka så fler gånger.

2009-07-26 @ 18:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0