Anonym (svar)

hej! jag har ett problem...alla i min klass förutom jag har hammnat i pububerteten förutom jag. det är jättejobbigt för i omklädningsrmmen frågar alla tjejer vad alla har för stolek i bh och det va en tjej som sa:
- har du en binda jag kan få låna?
- nej...
- nej justdet du har ju inte mens din barnrumpa!
snälla hjälp mig!!!



Åh, det låter jobbigt anonym! Ditt probelm är dock väldigt vanligt... du behöver därför inte känna dig ensam,
Jag tycker att du ska berätta för den här tjejen att du tar illa upp i vad hon säger och att det är hur vanligt som helst att vara lite sen i puberteten (sen ska du veta att det är har sina positiva sidor, mensen är från början väldigt jobbig!)
Din dag kommer också! Acceptera dig som Du är!
Det finns ingen anledning att skämmas.

Kram / Puberteten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0