Lina (Svar)

Hej! kul med en sån här blogg där man kan fråga saker.
jag har ett problem.. jag har träffat 2 killar som jag sms:ar med och är med ibland.
Ena killen gillar mig verkligen, den andra gillar mig också.
Jag vet inte hur jag ska göra, för ibland gillar jag den ena och ibland gillar jag den andra.. Båda är hur gulliga som helst, en är mer framåt och den andra är lite mer tillbaka dragen.
VEM SKA JAG VÄLJA?
jag vill inte göra någon ledsen..
vet verkligen inte hur jag ska lösa det här så snälla svara! kom med tips.
kram



Din finns en sak som du kan göra, det är att följa ditt hjärta. Du kan inte vara tillsammans med någon bara för att han gillar dig otroligt mycket. Att du gillar den ena ibland och den andra ibland, det är något du måste ta reda på, alltså vem du gillar mest. Direkt när du är säker på ditt svar, ska du välja den rätte. Den kille du inte valde, ska du gå direkt till och säga hur du känner det. Visst kan någon bli ledsen, men det är det oftast i sådana situationer.
TIPS: Följ ditt hjärta hela vägen ut.

MVH / PUBERTETEN.

Kommentarer
Postat av: Floosan-livet som mamma

Shit vilken smart blogg!

Keep up the good work!

2009-07-16 @ 10:50:10
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: ERIK

Jag undrar om det är normalt att ha finnar på pungen? Kan man få bort dem på något sätt? Sen måste jag bara säga att eran blogg är så jävla bra! Haha.

2009-07-16 @ 11:10:08
Postat av: amanda

sv: godmorgon ! :)



vad bra blogg :D

2009-07-16 @ 11:10:17
URL: http://amandaforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0