Anonym (svar)

hej, jag är 17 år och kan inte få orgasm när jag har sex, jag blev av med oskulden för 5 och ett halv år sen, alltså när jag var 12. Och det har aldrig gått för mig, inte med mina pojkvänner eller andra, vad ska jag göra ? börjar tröttna på att fejka.. det är lixom skönt, men såfort jag är nära en orgasm, så slutar det alltid kännas skönt. kan alltid komma när jag onanerar själv. varför ?


Hej där!
Du säger att du alltid "kommer" när du onanerar själv. Det betyder att du KAN komma. Det är då dina pojkvänner som inte kan göra så att du kommer. Om du tänker efter vad som du tycker är skönt, och vad som kan göra så att du får en orgasm, så kan du säga det till den som du ska ha sex med. Då kan den personen försöka göra som du säger, så kommer du säkert få en orgasm.

MVH / Puberteten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0