Anonym (SVAR) Fortsättning..

Tack för svaret! Men när man onanerar, menas det inte med att man pullar då eller kan det också menas med att man smeker? Asså om man pullar (slidan) men smeker vid klitoris?

Och en fråga till, när man rakar sig där nere.. Där vi slidan (blygdläpparna också) så kan det ibland vara lite längre hår, men allt det får jag inte bort.. bryr sig killarna om det eller? Det gör också ont när jag tar för nära huden.

Hej igen!
Onanera betyder att man rör sitt kön sexuellt helt enkelt.
Och detdär med håret.. Alla killar har olika smak, vissa vill ha hår och vissa vill inte ha det. Det är från person till person. Men om nu en kille inte vill ha hår, och du har det där lilla håret kvar, så tror jag inte att dom bryr sig.
MVH / Puberteten

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

bra blogg!:)

2011-07-25 @ 04:48:04
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag rakar mig därnere med en vanlig rakhyvel (ingen rakskum) men jag tvålar in det med vanlig tvål istället, men hur får man det helrakat?

När jag rakar mig så blir det oftast liiite kvar och det växer ut sjukt snabbt :(

Har ni några tips kanske? :)

2011-07-26 @ 12:34:23
Postat av: Anonym

Får man bara en orgasm under ett samlag? haha

2011-11-03 @ 09:25:37
Postat av: Anonymus

Hej, Puberteten!

Jag är en kille på 12 år.

Gillar att onanera och drar mig till saker formade som dildos.

Testar sakerna i analen osv osv.

En gång fastnade ju ett tjocks skruvmejselskaft i analen. Känslan blev ju inte roande. Fick panik men lugnade ner mig efter att par andetag.

Fick ut den genom att använda handen och "tackade gud", jag är inte religös.

Vad tycker ni om detta?

Och när jag onanerar, spottar jag på penisen och gnider med handen, börjar att "hårdrunka" och får sedan en "orgasm" utan utlösning. Känslan är gudomlig.. Är detta dåligt för hälsan?

Mycket vänliga hälsningar Anonymus.

2011-11-28 @ 19:53:50
Postat av: aanonym..

hej :) ja har väldigt svettiga händer o undrar om dt har med puberteten o göra eller kmr dem va så hela livet ? sen undrar ja om dt finns några bra medel eller nåt för dt, har testat ett medel men dt verkar inte funka

2011-11-30 @ 22:17:16
Postat av: Nasses bästa vän

Hej!

JAg är en tjej på 12 vintrar.

Jag undrar om man kan använda trosskydd ( om man har flytningar) om man inte fått sin första mens?

2011-12-04 @ 14:19:34
Postat av: En orolig tjej

Hej!

Jag är 14 år fast jag fyller 15 i år. Jag ska på språkresa och jag har hört av en kompis att dom badade mycket. Jag har haft min mens i lite mindre än två år. Jag använder bara bindor, men jag tycker det är enormt klumpigt. På språkresa är jag i 3 hela veckor vilket gör det stor chans att jag får min mens. Det som gör mej ledsen är att jag ju inte kan bada med en binda utan att det syns. Och att leta efter ett toa på stranden fort någon frågar om man ska bada, både före och efter, är ju lite väl skumt!!

Men en tampong går det ju att ha undertiden man badar, och sedan byta när man kommer upp från havet. Jag har köpt mej tamponng en gång, och jag tycker att det svider och gör jätteont, när jag ska sätta in den.

Min mamma har varit världens bästa person när det gäller puberteten. Men när vi babblade på om mensen kom det fram att hon inte använde tampong när hon var ung. Jag skulle vilja be henne köpa tamponger åt mej, dels för att det är dyrt och så tycker jag det är pinsamt att köpa. Jag bor liksom på ett ställe där det är väldigt lite invånare så man känner liksom alla!!!



Det jag vill att du ska svara på är:

Jag vet inte hur jag ska göra om jag ska be mamma köpa och jag får försöka på in tampongen även om det gör ont, eller om jag ska låta allt vara som det är och avstå att bada under de 7 dagarna jag har min mens.



Jag skkulle verkligen uppskatta om jag fick ett svar, för jag mår verkligen dåligt över detta!! Hoppas du fattade något av vad jag skrev!

2012-04-16 @ 16:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0