Hej Vänner!

Hej kära vänner, vi ser att frågorna rullar in från er läsare!
Alltid lika rolig, det är känns fantastiskt kul att kunna hjälpa så pass många och att efterfrågan är stor.


Fråga till Anonym om; vad händer om man sätter tampongen fel?



Den här bilden visar väldigt enkelt hur kvninnans underliv ser ut, Tampongen i fråga ska alltid (eller dess rätta funktion) fungerar endast i slidöppningen. Vilket är kvinnas största och mest använda hål. Det är här vi har ägglossning, menstraution, föder barn och har samlag. Slidöppningen är elastisk och den är byggd så för att vi ska kunna lyckas få in en penis och föda ett barn.

Det är näst intill omöjlig att sätta tampongen i fel hål, eftersom inget av underlivets andra hål är byggda som slidöppningen. Tampongen ska föras in så långt som möjligt i slidan (ibland känner man när den når livmodern) och sedan ska man dra lätt i tampongsnöret. Hamnar tampongen för långt ned upplevs det ofta som en väldigt obekväm känsla.

Kramar / Puberten

Kommentarer
Postat av: my

hejhej.

jag har en otroligt stor kula längst in i slidan. den är lika stor som en pingisboll. den är i vägen så jag inte kan trycka in tampongen tillräckligt långt, och jag backar undan när min pojkvän frågar om vi ska ha sex då jag tror att den är i vägen. vad är det för något?

2012-03-09 @ 01:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0