Anders (svar)

Jag har inte haft sex med någon ännu, men jag tänkte att jag skulle ha några kondomer som säkerhet. Man vet ju aldrig... Har ni några tips om var jag kan få tag på kondomer utan att det känns så pinsamt?



De är nog lite olika vad man tycker är pinsamt, och de flesta upplever nog kondomköpet som lite pinsamt de första gångerna. Det brukar dock gå lättare och lättare.

Många ungdomar tycker det känns bra att hämta/köpa kondomer på ungdomsmottagningen. De som jobbar där har full tystnadsplikt och jobbar med detta varje dag, vilket gör att de tänker överhuvudtaget inte alls på när någon kommer för att hämta kondomer. Dessutom så brukar de vara mycket billigare där, eller till och med gratis. Andra tycker det känns bra att handla kondomer på Apoteket.

Kommentarer
Postat av: MiaMaria

Hej!

MiaMaria heter jag, jag vet konstigt namn men blame my parents.

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 3 månader nu, vi har inte haft sex än och jag undrar..

Är det konstigt första gången?

Hur är det egentligen? gör det ont? Är det pinsamt? Är man kära?

Förklara detaljerat!

Hejdå

2009-02-06 @ 21:04:28
Postat av: AMANDA

detsamma =)

2009-02-25 @ 18:25:07
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0