Amanda (svar)

Hur vet jag att jag är kär?

Jag har träffat en kille på skolan, och jag tycker att han är jätte snäll. Jag typ drömmer om honom, men hur vet jag att jag är kär?



Hej Amanda!
Om man är kär eller ej, är det bara man själv som vet. Det kan ta väldigt lång tid innan man vet riktigt säkert att man är kär. Om du lär känna denna kille väldigt bra, kanske du har en chans att bli kär i honom. Du skriver att du drömmer om honom, vilket är ett tecken på att det kanske finns en förälskelse? :) Förälskelse, är det som man känner innan man blir kär. Kanske du är förälskad eller rent ut sagt, KÄR! Kärlek är när du känner att du verkligen gillar en person mer än kompis. När du är riktigt kär, så tror jag att du känner det!

MVH // Puberteten

( Nu är det Lördag den 31 januari! Då puberteten lovade att komma tillbaka! )

Kommentarer
Postat av: Julia

hejhej! jag har en liten fråga igen.. Vi skulle ju gå på bio, men han ringde och sa att han inte hade nå pengar så jag fick väl acceptera det (men jag blev väääldigt ledsen), men han sa att han var jätte ledsen för att han verkligen ville, men jag kan inte tro på han något mer. Det känns som att han har ljugit för mig med allt han har sagt till mig, tror du att han ljuger eller talar sanning med allt han har sagt till mig (dvs, att han verkligen är ledsen osv) ? och ska jag säga till han hur jag känner, hur ledsen jag blev osv?

2009-01-31 @ 10:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0