Anonym igen!! (svar)

hejsan, det är jag igen! hehe. Jag och killen och tjejen har pratat nu och vi hade bara missförstått varandra, så jag och killen ska på bio! Men jag är så blyg så hur ska jag fixa det?



Vad skönt att höra att det bara var ett missförstånd!
Att ni ska på bio är ju jätte mysigt, men visst är det lite pinsamt att gå med någon som man gillar! Det bästa är att du försöker vara lugn. Stressa inte upp dig, då blir allt bara värre! Att vara blyg är ganska svårt att bota. Men man kan ju alltid dölja den. Om du piffar till dig extra snyggt så blir ditt självförtroende på topp, och det är därför lättare att vara utåtriktad! Sedan tycker inte jag att verkar som att du är så blyg, med tanke på att du har vågat tagit tag i saken (att prata med killen och tjejen), det kan jag ärligt säga till dig att det inte finns många som skulle våga det. Om du klarade det är puberteten säker på att du kommer klara av att gå på bio med honom. Det handlar bara om vad man har för inställning!

Ha det så bra på bion!

Kommentarer
Postat av: Anonym

denna blogg är så himla bra! jag lär mig samtidigt som att jag tycker att det är kul :)

2009-01-22 @ 17:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0