Amelia (svar)

Hej!
Jag har två frågor,
Fråga 1: Jag har vädligt mycket flytningar, oftast flera gånger på en dag! Och min fråga är finns det något jag kan göra för att få det att minska?
Fråga 2: jag tycker det är obehagligt utan troskydd, men när man ska bada med skolan(som man gör varje år en gång) kan man ju inte ha det.. och jag vill inte ha nerfläckade trosor att ta på mig när jag ska hem! så min andra fråga är har ni något tips på vad jag kan göra?
Jag är så tacksam över svar så det inte är sant!
Toppen blogg ni har.

Kram Amelia

Hej Amelia.
Svar på:
Fråga 1: Alla kvinnor har olika mycket flytningar. Prova att använda bomullstrosor och använd inte parfymerad tvål så kan det bli mindre.
Fråga 2: Har du provat att använda tampong? Den är båda säker, smidig och syns inte. Om du verkligen inte vill bada med tampong så får du helt enkelt säga det till din gympalärare.
Lycka till och hoppas du blev nöjd med svaret! :)
/ Puberteten

Kommentarer
Postat av: Amelia

Hej!

Amelia här igen..

jag bara undrar, är det verkligen okej att ha tampong när man bara har flytningar, kan det inte irritera?

2009-07-26 @ 19:39:39
Postat av: anonym

jag har verkligen ett sjukt stort problem som jag akut måste ha hjälp med!alla kommer säkret garva och tycka jag är dum i huvet men jag är inte som alla andra tjejer i min ålder, då jag har stor "kniv fobi", detta leder till att jag varken kan eller vågar raka mig, vaken under armarna, på benen eller i underlivet. Jag lider verkligen av detta då de nu har börjat komma hår lite här och där. Hur gör jag om jag ska raka mig, speciellt under armarna!? jag kan inte visa mig i bikini eller i korta tröjjor!!!! jag är 13år och alla andra i min ålder är rakade både här och där. Jag har testat att raka mig men de slutade med blod överallt!! jag skär mig bara! HJÄLP MIG!!!!!

2009-07-26 @ 23:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0