Anonym.. (svar)

Hej! Tycker att ni har en jättebra blogg :D <3
(jag är en tjej som är 13 år) när man är tillsammans med någon, & typ inte vill ha sex nu, utan mer bara hångla och kyssas osv. är det okej? kommer inte den man är tillsammans med tröttna? :/ .. För vissa killar är liksom bara ute efter sex och inget annat.. -.-'


Om du inte vill ha sex så får din kille acceptera det, vare sig han vill ha sex eller inte. Det är ju dig han ska gilla, och det ska inte vara bråttom att ha sex när man dessutom bara är 13 år.  Det är ABSOLUT okej att du inte vill ha sex. Om killar bara är ute efter sex och inget annat är dom ju inget att ha, eller hur?
LYCKA TILL, MVH / Puberteten.
(Vad roligt att du tycker om Pubertets-bloggen!)

Kommentarer
Postat av: anonym

hej! Jag är en tjej på 15 år som har legat med en hel del olika killar. Jag har varit dum och bara skyddat mig med en kille. Ett tag kliade det jätte mycket där nere & runt blygdläpparna. Jag har haft små röda prickar där nere och jag har trott det varit för jag rakat mig men nu upptäckte jag igår att jag hade som en vårta. Det liknar en stor finne, och den gör jätte ont. Har jag fått någon sjukdom? kommer jag alltid ha sådana "vårtor"? jag är jätte orolig och vågar inte gå till läkare. Tacksam för svar!!!

2009-07-22 @ 19:34:42
Postat av: Anonym

Hej

Jag är en 14 årig tjej som snart fyller 15 år och jag har ett problem. Jag är intresserad av en kille på min skola och känner mig dragen till han fysiskt och psykiskt men problemet är att han är 2 år yngre!, Han ser inte ut som om han skulle kunna vara 2 år yngre och han är betydligt mycket längre än mig men det känns så fel. Jag är rädd för vad andra ska tycka och om ålderskillnaden inte är för stor.

Jag är verkligen tacksam för svar!

2009-07-22 @ 21:13:38
Postat av: Minnie

såg att du hade kommenterat på dessies födelsedags inlägg kolla in min blogg för att se den perfekta presenten som jag har hittat till henne :) så Dessie, kommentera gärna

2009-07-22 @ 21:49:54
URL: http://www.minnies.se
Postat av: Emma

Hej! Jag såg att du komenterat kissies blogg och jag har även skrivit ett inlägg i min blogg om henne, gå gärna in och komentera!



http://emmaforslof.blogg.se/2009/july/utkast-okej-om.html#comment

2009-07-22 @ 22:35:58
URL: http://emmaforslof.blogg.se/
Postat av: helena

Kolla nya snygga videoinlägget, detta vill ni inte missa!

2009-07-22 @ 22:50:12
URL: http://tiiingeliiing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0