Anonym (svar)

Hej puberteten!
Jag har en fråga som jag hoppas ni kan svara på.
Det finns en kille jag inte kan sluta tänka på, men jag har aldrig pratat med han förut och jag tycker inte att jag är kär. Men jag kan verkligen inte sluta tänka på han fast jag inte vet någonting om han som person. Så min fråga är: varför kan jag inte sluta tänka på en person jag inte känner eller tycker jag är kär i?
Jag skulle uppskatta svar väldigt mycket!
Ps. Detta är en superbra blogg!
Hejhej!
Ibland kan man se någon som man tycker är speciell. Det kan vara i utseendet och hur personer till exempel går och rör sig. Tycker du denna kille är snygg, så kanske det är därför du tänker på honom. Ibland tänker hjärnan på vad den vill. Jag kan inte säga varför, eftersom att det är du som tänker. Men jag kan säga vad jag tror. Jag tror att han i dina ögon fastnar, och du gillar han på något sätt. Vad det är du gillar på honom vet bara du.

MVH / Puberteten.
TACK, iföresten.

Kommentarer
Postat av: sabaa

jag undrar något om dig/ni? är det en person eller fler och vilket kön, för att du kan både sidorna, alltså tjejers och killars...problem, eller är det hemligt =P

2009-07-25 @ 20:54:03
URL: http://shiniie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det normalt att kissa mycket under mensen?

2009-07-25 @ 23:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0