Anonyma (svar)

Vi har fått in två ungefär likadana frågor:
hej, ni har en väldigt intressant blogg :)
men jag undrar om ni kan lägga upp lite sexlekar med sig själv ?


hejsan :D du har en väldigt fin och bra blogg! det är bra att det finns just sånhärna bloggar som hjälper och som det vinns saker man inte vet, som man sedan får reda på :) men jag undrar samma sak som den där andra som har skrivit och frågat om du kan lägga upp lite sexlekar som man kan ha med sig själv, som är skönt UTAN dildo! :D

Hej ''Anonyma''!
Vad roligt att ni gillar Pubertets-bloggen.
Det finns inte såkallade sexlekar med sig själv. Det ända jag kan säga är att ni kan hitta på en egen lek, någon som ni tycker är skön. Lek med er själva helt enkelt, med fingrar eller vad som helst. Hitta ERAT sätt.

MVH / Puberteten.

Kommentarer
Postat av: Max

Hej, jag är en 11 kille och jag undrar 3 saker.



1. Vad är en Kuk?

2. Är det farligt att äta Gonorré?

3. Jag fick något vitt i mina kalsonger för ett

tag sen.. Är detta mens?

2009-07-21 @ 01:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0