Anonymarna (Svar)

Hej om man får sin mens på morgonen kommer man alltid att få den på morgonen då??



Kul att ni frågar igen.
Svaret på er fråga är Nej, så är inte fallet. När man får sin mens första gången, sätter menscykeln igång.
Man brukar säga att efter två år då bör man ha regelbunden mens (d.v.s att mensen kommer under samma datum varje månad) och om den inte är regelbunden efter två år bör man kontakta läkare. Men det är sällan farligt.
I alla fall så kan mensen komma under vilken tid som helst, oavsett om du har regelbunden eller oregelbunden mens.
Så den kan komma när som helst helt enkelt!

Kramar // Puberteten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, det verkar mest som om det är småtjejer som skriver.. men jag måste iallafall fråga. jag är 17 år och har haft mens sen jag var 13, och jag blev av med oskulden när jag var 12. nu har jag börjat få jättemycket flytningar, det har jag aldrig haft förut. det är som om jag är våt hela tiden.. vad kan detta bero på ? jag har bara sex med min pojkvän, sen ett halvår tillbaka. tacksam för svar !

2009-07-21 @ 19:34:46
Postat av: Anonym

Ge några flörttips! :D

2009-07-21 @ 20:02:06
Postat av: LENA ♥

Hoppas du har haft en bra dag idag! :)

puss, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-07-21 @ 20:17:02
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag är en tjej på 14 år och jag har gillat en kille vääldigt länge nu och han har verkligen kämpat för mig men jag vågar inte träffa honom för jag är rädd för att "göra nåt". Tex kyssas eller så för jag har aldrig gjort nåt med någon, det är helt sjukt :(



Bra blogg förresten!

2009-07-21 @ 21:01:14
Postat av: Sofie

Underbar blogg för dem som inte vet vad som ska göra med alla sina frågor! Keep on going, N don't stop;)



*Om du vill tjäna pengar, helt gratis, utan några sommarjobb eller liknande ska du bli medlem här: Länk: http://www.woopa.se/?ref=Snuttan

och så får du 20 kr. Sedan kan du bara skaffa mer genom att göra gratiserbjudande eller värva vänner.



Passa på att registrera dig och värva vänner nu medans hemsidan inte är så känd, då är det lättare!

Pussar*

2009-07-21 @ 21:04:01
URL: http://www.woopa.se/?ref=Snuttan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0