Frida (svar)

Hej världens bästa blogg! :D

Det här kommer låta konstigt men jag är en tjej på 13 år och jag har ingen kiloris. Jag lovar!

Jag har kollat på olika bilder där det står vart allt sitter och där min klitoris egentligen ska sitta sitter min kissgrej. Liksom vad ska jag göra? :'(
Hej på dig Frida!
Är du verkligen säker? Din klitoris kanske är liten, och det är därför du inte hitta den, eller så kanske du bara inte vet exakt var den sitter.
Om du är 100 % säker på att du inte har någon klitoris så måste du gå till en läkare/ungdomsmottagningen.
Lycka till!
/ Puberteten.

Kommentarer
Postat av: Frida

Är det farligt att inte ha någon? :O

2009-07-23 @ 21:35:40
Postat av: PUBERTETEN.

Nej, det är inte farligt.

2009-07-24 @ 01:09:37
URL: http://puberteten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0