Patrik (svar)

Min 15-åriga flickvän är för trång. Vad beror det på? Vad kan vi göra?



Om din flickvän inte har haft samlag tidigare så kanske hon har sin mödomshinna kvar. Mödomshinnan är ingen hinna utan ett antal slemhinneveck som sitter en bit in i slidan. De kan vara tjocka och det kan göra ont när man för in något i slidan de första gångerna. Din flickvän måste själv känna efter hur hon vill göra. Vad som känns bra för henne.

Det kan också bero på andra saker att det känns trångt. När en tjej bli upphetsad så händer det en massa saker med kroppen, till exempel blir hon blöt i slidan och slidan vidgas och blir längre. Om inte det sker så kan det göra ont att ha sex och det kan vara svårt att föra in något i slidan.

MVH / Puberteten.

Kommentarer
Postat av: anonym.

hej, jag är en tjej som är 13 år & dethär e lxm skit skämmigt .. -.-

men jag måste ba fråga om det, jag har typ lite hårig mage å rygg..de asjobbigt! .. & håret syns faktiskt.. & min mamma säger att man ska nt raka lr vaka det lxm för då blir håret längre å ba dåligt ngt sånt!? vad ska jag göra, behöver värkligen hjälp de syns! kan nt ha bikini lr typ korta tröjor osv. tacksam för svar!

2009-07-27 @ 16:53:34
URL: http://d
Postat av: Anonym

kan man ha sex när man har tampong ?

2009-07-27 @ 20:00:04
Postat av: Anonym

Hejsan!



Jag undrar hur man bleker anus och varför? är det för att det är lite brunt runt hålet? xd

2009-07-27 @ 20:50:41
Postat av: Anonym

hej, jag är 17 år och kan inte få orgasm när jag har sex, jag blev av med oskulden för 5 och ett halv år sen, alltså när jag var 12. Och det har aldrig gått för mig, inte med mina pojkvänner eller andra, vad ska jag göra ? börjar tröttna på att fejka.. det är lixom skönt, men såfort jag är nära en orgasm, så slutar det alltid kännas skönt. kan alltid komma när jag onanerar själv. varför ?

2009-07-27 @ 23:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0