Sara (svar)

hej!

jag rakar mig där nere, & ju längre tiden gått och jag rakar mig så börjar håret lixom växa längre och längre upp. det är inte så fint att vara tjej och ha värsta raggarsträngen vid naveln? man kan ju inte direkt raka sig vid naveln heller väl då blir det stubb? har du något tips på vad jag ska göra vill inte ha en hårig mage!!!
Männsikan har hår på hela kroppen. När du rakar högre upp där du bara har ''fjun'' så växer det ut och kan bli svart. Raka bara där du har hår som syns, och raka inte där du har lite fjun, för det är inte något som inte syns. Raka inte vid naveln om du har hår som knappt syns där. Då finns ju risken att det blir svart.
MVH / Puberteten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte klitoris & urinrörsmynningen sitta på samma plats, typ, då?

2009-07-23 @ 21:43:28
Postat av: Anonym

Hej! Jag är 14 år. Jag undrar, vad man kan ha istället för en dilbo? Jag och min kompis har försökt hitta en dilbo, men vi hittade ingen, så finns det förslag var man kan hitta en dilbo? Eller kan man använda något annat?

2012-10-12 @ 17:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0