Stina (Svar)

Jag har ganska långa hårstrån runt bröstvårtan, det vill säga på vårtgården. Stråna är ungefär lika tjocka som ett könshår. Varför har jag det och ingen annan?



Hår kring bröstvårtorna är vanligt och de flesta har mer eller mindre långa hårstrån. Om du har mörka hår på resten av kroppen så blir det även så kring bröstvårtorna. Mörka och kraftiga hårstrån är synligare än de som är tunna, ljusa. En del kvinnor noppar bort hårstråna, vilket kan förklara varför du inte sett andra kvinnor med hår. Men ensam om detta, det är du inte.

MVH / Puberteten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Missa inte våran tävling!

Klicka på länken nedan för mer info:



http://fiveplus.blogg.se/2009/july/dags-for-tavling.html

2009-07-15 @ 21:24:35
Postat av: en person

jag har jättesmå bröst och ändå så går jag i åttan, vill ha större så jag brukar använda bh för att få dom att se större ut. Hjälp mig, vad ska jag göra?



Det är bara så pinsamt

2009-07-15 @ 23:43:29
Postat av: laila

Vad tycker du är snyggast tjocka människor eller smala? :P

2009-07-16 @ 00:42:05
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0